Krisekommunikation

Der findes tre slags virksomheder: Dem, der har været i krise, dem, der er i krise – og dem, der kommer i krise.

I Jøp, Ove & Myrthu ved vi, at krisen kommer – før eller siden. En af vores spidskompetencer er krisekommunikation, og vi har mange års erfaring i at hjælpe virksomheder og organisationer i krisesituationer. Vi kan blandt andet rådgive og tilbyde konkret hjælp før, under og efter en krise.

Håndteringen af kommunikationen i de første timer af en krise har afgørende betydning for, hvor godt en virksomhed kommer igennem den og ud på den anden side. Hvis krisen er på vej eller allerede er opstået, er det vigtigt at handle hurtigt. Derfor har vi et professionelt beredskab til rådighed for vores kunder 24 timer i døgnet – året rundt.

Vi kan bistå med:

  • Strategi
  • 24-timers udrykning
  • Presse- og mediehåndtering (også på web)
  • Intern kommunikation
  • Formulering af budskaber
  • Budskabstræning
  • Monitorering og overvågning
  • Udarbejdelse af spørgsmål-svar-ark
  • Interessenthåndtering
  • Beredskabsmanualer
  • Issues Management-rådgivning
  • Kurser i krisekommunikation

Læs mere:
Strategisk rådgivning

Issues Management

Intern kommunkation

Vores mission


Vores ambition er at sikre vores kunder det omdømme, som deres handlinger gør dem fortjent til, og vi værner altid om integriteten i kommunikationen – både vores egen og vores kunders.

Se mere her...